lumini.com.pl

Artykuły i publikacje

 Pokaż Klientowi, że jest dla Ciebie ważny. Tanie i skuteczne gadżety reklamowe.

Zadaniem gadżetów reklamowych jest nie tylko dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych odbiorców, ale i zapadnięcie na jak najdłużej w pamięci obecnych Klientów. Wśród wielu różnych sposobów reklamy gadżety reklamowe są z pewnością w gronie tych najbardziej popularnych. Wręczanie artykułów promocyjnych to bez wątpienia jeden z najlepszych sposobów na zdobycie nowych Klientów i docenienie tych, którzy są z nami już od jakiegoś czasu.

Nawet, jeżeli podarujemy Klientowi drobny upominek typu kubek, długopis, breloczek czy parasol, z pewnością zostaniemy pozytywnie, i co ważniejsze na dłużej zapamiętani. Warto pamiętać, że każdy lubi dostawać chociażby małe upominki.

Czytaj więcej: Pokaż Klientowi, że jest dla Ciebie ważny. Tanie i skuteczne gadżety reklamowe

CZY PRZEKAZYWANIE KATALOGÓW REKLAMOWYCH BĘDZIE OPODATKOWANE?

               Ministerstwo Finansów zapowiada wprowadzenie od 1 kwietnia 2013 podatku VAT od przekazywania ulotek i katalogów reklamowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się do Dyrektora Departamentu Podatku od Towarów i Usług Pana Tomasza Tratkiewicza z prośbą o wyjaśnienie i interpretację powyższego zagadnienia.

Biorąc pod uwagę fakt, że tego typu ulotki i katalogi w wielu firmach są głównym narzędziem pracy, wprowadzenie powyższego opodatkowania może wiązać się ze spadkiem zainteresowania materiałami drukowanymi i w efekcie końcowym przełożyć się na spadek sprzedaży danej firmy. Już teraz katalogi są drogie, a co, jeśli w niedługiej przyszłości przyjdzie nam za nie płacić jeszcze 23% więcej?! Przepis ten z pewnością ograniczy możliwość prezentowania i sprzedaży oferty artykułów reklamowych, ponieważ w branży gadżetów reklamowych katalogi lub inne drukowane oferty są jednym z głównych sposobów komunikacji pomiędzy dostawcą i odbiorcą.

Czytaj więcej: Czy przekazywanie katalogów reklamowych będzie opodatkowane?

Kalendarze reklamowe - funkcjonalny nośnik reklamy

 

Kalendarze reklamowe - to prosty i funkcjonalny sposób na promocję firmy, jest to również jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych na rynku.

Dlaczego? Zapewne dlatego, że w dzisiejszym świecie, przepełnionym informacjami, wydarzeniami oraz "mnóstwem spraw do załatwienia" – kalendarze są nam po prostu niezbędne. 

W zależności od upodobań możemy skorzystać z różnych form oraz formatów kalendarzy.

Czytaj więcej: Kalendarze reklamowe - funkcjonalny nośnik reklamy

Oryginalne gadżety reklamowe, o których istnieniu wie niewielu

Pisaliśmy już o gadżetach reklamowych dopasowanych do potrzeb klienta, gadżetach reklamowych adekwatnych do pory roku, jak np. parasole, czy też tych najczęściej zamawianych, jak długopisy i kubki. Tym razem przyszła pora na najbardziej oryginalne i jedyne w swoim rodzaju gadżety reklamowe.

Czytaj więcej: Oryginalne gadżety reklamowe, o których istnieniu wie niewielu

Świąteczne gadżety reklamowe

 

Szanowni Państwo, wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny, dlatego w poniższym artykule przedstawimy kilka zasad dotyczących wyboru prezentów świątecznych dla klientów oraz kilka pomysłów na takie prezenty. Obdarowywanie biznesowych klientów świątecznymi upominkami stało się już tradycją. Odpowiednio dobrany prezent jest swojego rodzaju formą uznania i podziękowania za dotychczasową współpracę, a także zaproszeniem do kontynuowania dalszych relacji biznesowych. Powinniśmy zarezerwować sobie odpowiednio dużo czasu na takie zakupy (dlatego właśnie ten artykuł zamieszczamy z końcem września, a nie z końcem listopada). Warto już teraz zastanowić się nad zakupem świątecznych gadżetów reklamowych, aby mogły one cieszyć naszego klienta, a nie wprawiać w zakłopotanie.

Czytaj więcej: Świąteczne gadżety reklamowe

Jesteś tutaj: Główna Artykuły i publikacje