lumini.com.pl

Artykuły i publikacje

O gadżetach reklamowych słów kilka, czyli raport o globalnych trendach na rynku gadżetów

Rozpoczynając kolejny rok myślimy, w jaki sposób dotrzeć do szerszego grona odbiorców, zdobyć więcej zadowolonych klientów i zwiększyć swoje przychody. Wszystkich, którzy zastanawiają się, czy warto wydać pieniądze na reklamę lub zainwestować w gadżety reklamowe zapraszam do lektury poniższego raportu.

Na początku z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że warto inwestować w gadżety. Trzeba jednak pamiętać, że upominek, który wręczamy Klientowi nie tylko powinien być atrakcyjny i ładny, ale też powinien sprawiać, że będzie jak najdłużej zapamiętany. Odpowiednio dobrany gadżet powinien uwzględniać charakterystykę Klienta, któremu jest wręczany, wydarzenie i porę roku, podczas których go dajemy oraz pozostałe cechy, które opisywaliśmy już we wcześniejszym artykule.

Na potrzeby Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays w Warszawie firma ConQuest Consulting przeprowadziła badanie popularności gadżetów reklamowych. Badanie zrealizowano za pomocą metody CAWI (wywiady) przeprowadzając ankietę internetową na próbie 100 losowo wybranych respondentów. Badanie miało na celu pokazanie, czy inwestowanie w gadżety reklamowe jest czymś opłacalnym czy nie.

Czytaj więcej: O gadżetach reklamowych słów kilka...

Najczęściej zamawiane gadżety reklamowe – ranking.

 

Obserwując rynek artykułów reklamowych, postanowiliśmy zebrać informację z rynku gadżetów reklamowych na temat najczęściej zmawianych gadżetów reklamowych w okresie ostatnich miesięcy.

 

Poniżej prezentujemy zestawieni według kategorii oraz rodzaju produktów.

Czytaj więcej: Najczęściej zamawiane gadżety reklamowe – ranking.

Media społecznościowe pomysłodawcami gadżetów

 

Ciekawe, czy wiedzieliście, jak wiele ostatnio pojawia się gadżetów, dla których inspiracją były media społecznościowe? Jeżeli nie, zachęcam do lektury poniższego artykułu.

Każda z osób korzystających z portali społecznościowych zostawia po sobie niepowtarzalny ślad, czy to w postaci zdjęć, czy mapy odwiedzonych miejsc, czy też w postaci swoich wpisów lub komentarzy. A co, gdyby tak te nasze wirtualne galerie i wpisy zamienić na coś, co można nie tylko obejrzeć, ale i dotknąć, założyć na siebie...? Właśnie w taki sposób nasze ślady bardzo często stają się inspiracją do powstawania nowych rzeczy, bo przecież chętniej spojrzymy na koszulkę z nadrukowanym ulubionym zdjęciem z wakacji niż kolejny raz wrócimy do galerii, w której się ono mieści. W ten właśnie sposób prosumenci wpływają np. na wygląd kolejnej kolekcji ubrań, a stworzone w ten sposób produkty nazywane są ”customer made” czyli stworzone przez konsumenta.

Czytaj więcej: Media społecznościowe pomysłodawcami gadżetów

Wiosenne artykuły reklamowe

Drodzy Państwo, pamiętając o tym, jak ważni są dla Państwa Klienci, przypominamy, że wraz ze zbliżającą się wiosną warto odświeżyć swoje pomysły na gadżety reklamowe. Mając na uwadze to, że chcemy, aby Klient nie tylko zapamiętał nazwę firmy, którą zobaczy na artykule promocyjnym, ale i był z niego zadowolony, przedstawiamy kilka propozycji gadżetów przydatnych tej wiosny.

Czytaj więcej: Wiosenne artykuły reklamowe

Kubki reklamowe – czy warto w nie inwestować?

Z całą pewnością tak! Kubek reklamowy możemy podarować przy każdej okazji, a i przy każdej okazji Klient może z takiego upominku korzystać. O kubkach reklamowych mówi się, że są jednym z lepszych i bardziej praktycznych upominków, które doskonale wspierają działania promocyjne. Kubki są niezwykle funkcjonalne, praktyczne, a odpowiednio dobrane mogą sprawić, że obdarowana nimi osoba, będzie po nie sięgała każdego dnia. Kubki reklamowe są idealnym upominkiem zarówno dla przedstawicieli małych, jak i dużych firm. Są doskonałym rodzajem reklamy, która w bardzo prosty sposób dociera do odbiorcy i pozwala zapamiętać logo lub nazwę firmy, które są na nich umieszczone.

Czytaj więcej: Kubki reklamowe – czy warto w nie inwestować?

Jesteś tutaj: Główna Artykuły i publikacje