lumini.com.pl

Kubki reklamowe – czy warto w nie inwestować?

Z całą pewnością tak! Kubek reklamowy możemy podarować przy każdej okazji, a i przy każdej okazji Klient może z takiego upominku korzystać. O kubkach reklamowych mówi się, że są jednym z lepszych i bardziej praktycznych upominków, które doskonale wspierają działania promocyjne. Kubki są niezwykle funkcjonalne, praktyczne, a odpowiednio dobrane mogą sprawić, że obdarowana nimi osoba, będzie po nie sięgała każdego dnia. Kubki reklamowe są idealnym upominkiem zarówno dla przedstawicieli małych, jak i dużych firm. Są doskonałym rodzajem reklamy, która w bardzo prosty sposób dociera do odbiorcy i pozwala zapamiętać logo lub nazwę firmy, które są na nich umieszczone.

Duża powierzchnia nośna kubka pozwala na umieszczenie na nim nie tylko logotypu, ale i np. całej nazwy firmy wraz z danymi kontaktowymi lub ciekawej grafiki, która przyciągnie uwagę. Co więcej, funkcjonalność kubka nie pozwoli zapomnieć od kogo go dostaliśmy, bo przecież pijąc w nim kawę każdego dnia Klient będzie utrwalał w pamięci nazwę firmy lub logo, które widzi na kubku.

Nadrukowując nazwę firmy, dane kontaktowe lub logo, możemy być pewni, że nadruk ten zobaczy nie tylko osoba obdarowana kubkiem, ale i wszyscy ci, którzy będą przebywali w jej otoczeniu. Możemy też pokusić się o jakiś innowacyjny zabieg marketingowy, np. adres strony internetowej możemy umieścić na uchu kubka, a dane kontaktowe osoby opiekującej się Klientem – w środku kubka. Rozwiązania takie nie są jeszcze często spotykane, dlatego z pewnością okażą się dla naszego Klienta bardziej interesujące.

Przemysław Symonides

 

Jesteś tutaj: Główna Kubki reklamowe – czy warto w nie inwestować?